Termeni și condiții

Folosirea, incluzând vizitarea și cumpărarea produselor de pe site-ul www.kafferoma.ro, implică acceptarea termenilor și condițiilor ce vor fi detaliate în paragrafele urmatoare. Domeniul www.kafferoma.ro împreună cu magazinul virtual și toate instrumentele software/baze de date necesare este administrat de Vero Mol Caffe Srl în scopul comercializării produselor prezentate în site.

Partenerul comercial al clientului persoana fizică sau juridică este Vero Mol Caffe Srl care are în proprietate, vinde către clientul persoana fizică sau juridică produsele prezentate în site și încasează de la acesta contravaloarea lor. Vero Mol Caffe Srl furnizează bunurile și serviciile care sunt subiectul termenilor și condițiilor de mai jos. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a acestor termeni și condiții. Vero Mol Caffe Srl își asumă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări site-ului www.kafferoma.ro, structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest sens. Vero Mol Caffe Srl nu va putea fi facută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări, up-grade-uri ale serverului pe care este găzduit. Vero Mol Caffe Srl este responsabil de conținutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legături de pe site-ul www.kafferoma.ro, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele site-uri, răspunderea o poartă, integral, proprietarii site-urilor in cauză.

Prețurile produselor de pe www.kafferoma.ro sunt exprimate în lei, includ TVA și sunt valabile sub rezerva erorilor de preț / disponibilitate umane de introducere. Dacă ați comandat un produs cu prețul/disponibilitatea afișat eronat, veți fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda în noile condiții.

Vero Mol Caffe Srl își rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu clienții ce manifestă comportament și limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.) sau au în istoricul comenzilor livrări refuzate.

Prețuri

În cazul în care din diverse motive, inclusiv erori tehnice, un produs este afișat la un preț incorect pe site-ul nostru, ne rezervăm dreptul de a refuza sau anula orice comandă plasată pentru acel produs la prețul incorect.

Dacă deja ai plasat o comandă și aceasta a fost confirmată, însă prețul afișat pe site-ul nostru este incorect, va vom contacta imediat pentru a-ți oferi opțiuni alternative. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula acea comandă dacă nu putem ajunge la un acord cu privire la prețul corect.

Ne asumăm responsabilitatea pentru a afișa prețurile corecte și actualizate pe site-ul nostru. Cu toate acestea, pot apărea erori tehnice sau alte circumstanțe care ne pot duce la afișarea unui preț incorect. Îți recomandăm să verifici mereu prețul final înainte de a finaliza comanda. În cazul în care ai întrebări sau nelămuriri, nu ezita să ne contactezi prin intermediul paginii noastre de contact.

Comunicări electronice

Prin accesarea site-ului www.kafferoma.ro, folosirea, vizitarea, cumpărarea de produse sau trimiterea de e-mail-uri adresate societății Vero Mol Caffe Srl, comunicarea se realizează în mod electronic, considerându-se astfel că utilizatorul consimte primirea notificărilor de la Vero Mol Caffe Srl în modalitate electronică, incluzând și comunicări prin e-mail sau prin anunțuri pe site.

Înregistrarea comenzii nu reprezintă și confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, aceasta va fi procesată de către operatorii noștri în vederea confirmării și stabilirii detaliilor de livrare. Termenul de livrare este de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.

În perioada sărbatorilor de Paște, de iarnă, a evenimentului Black Friday, precum și pe toata durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum și livrarea acesteia poate dura între 3-7 zile lucrătoare.

Înregistrarea comenzi

Sunteți de acord și acceptați că, fără nici o notificare prealabilă, putem șterge sau adăuga orice informație și întrerupe orice activitate pe site. În utilizarea serviciului, dumneavoastră sunteți de acord să furnizați informații adevărate, corecte, actuale și complete despre dumneavoastră, așa cum sunt acestea specificate în secțiunea de înregistrare a comenzii și sunteți de acord să furnizați aceste informații corect și complet. În situația în care considerăm, că această obligație nu este respectată de către dumneavoastră, ne rezervăm dreptul să vă blocăm accesul, pe perioada determinată sau nedeterminată, la utilizarea serviciului fără nici o notificare prealabilă. Puteți face o comandă la noi prin formularul nostru de checkout sau telefonic. După comandă, puteți primi un rezumat al comenzii în care veți avea detaliat produsele comandate și datele personale. Dacă observați o eroare în comanda dumneavoastră va trebui să ne contactați imediat. Dacă aceasta nu se întamplă, înțelegem că acceptați detaliile comenzii (prețuri, produse, date de livrare sau facturare, etc) așa cum sunt ele scrise. Acceptarea unei comenzi din partea noastră are loc în momentul în care printr-un e-mail sunteți anunțat că firma de curierat a preluat coletul. La refuzarea unei comenzi veți fi înștiințat prin email de motivul refuzului sau telefonic.

Vom putea refuza o comandă dacă:
– nu avem pe stoc produsul comandat
– plata dumneavoastră nu a fost finalizată în cazul plații prin transfer bancar
– a fost o eroare legată de prețul sau descrierea produsului
– nu sunteți eligibil pentru a face o comandă (aveți sub vârsta legală, ați făcut în trecut comenzi pe care nu le-ați ridicat, etc…)

După plasarea unei comenzi se va trimite un email automat care anunță dacă comanda a fost plasată cu succes apoi urmează procesul de verificare pentru o eventuală confirmare, comenzile care conțin produse ce nu se află în stoc și nu pot fi livrate nu vor fi confirmate. Pozele ce aparțin site-ului www.kafferoma.ro sunt cu titlul de prezentare, produsele sunt în limita stocului disponibil.

Drepturi de autor  (copyright)

Întregul conținut al site-ului www.kafferoma.ro, incluzând, enumerativ, texte, imagini, grafice, butoane, programe, elemente de grafică web, scripturi și orice alte date, este proprietatea Vero Mol Caffe Srl și/sau a asociaților săi și/sau a partenerilor săi și/sau a furnizorilor săi și este protejat conform Legii drepturilor de autor și legilor privind dreptul de proprietate intelectuală și industrială. Combinarea acestora (design-ul site-ului) este proprietatea exclusivă a societății Vero Mol Caffe Srl și este protejată de Legea drepturilor de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul scris a Vero Mol Caffe Srl a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.

În cazul în care observați o încălcare a drepturilor de autor de către www.kafferoma.ro vă rugăm să ne trimiteți o înștiințare la adresa: inf@kafferoma.ro

Toate programele folosite pe acest site sunt proprietatea Vero Mol Caffe Srl sau a furnizorilor săi de programe și sunt protejate de Legea drepturilor de autor.

Returnarea produselor

Notă Legala: Politica de Retur pentru Produsele Perisabile, în Special Cafeaua

Prin prezenta, dorim să vă informăm cu privire la Politica noastră de Retur pentru produsele comercializate pe site-ul nostru, cu accent deosebit asupra produselor perisabile, în special cafeaua. Această politică respectă prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

Conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, articolul 9, alineatul (6), se specifică că dreptul de retragere nu se aplică contractelor încheiate:

(6) la distanță, în cazul contractelor în care produsele livrate sunt sigilate și nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de către consumator.

 

Dreptul de Retragere:

Conform dispozițiilor legale, consumatorii au dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor. Cu toate acestea, evidențiem faptul că această prerogativă NU se aplică produselor perisabile și sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de către consumator.

 

Produse Perisabile – Cafeaua:

Sigilarea și Caracterul Perisabil: Majoritatea produselor noastre, cu precădere cafeaua, sunt livrate sigilate pentru a asigura prospetimea și integritatea acestora. Desigilarea acestora atrage imposibilitatea returnării, întrucât natura perisabilă a produsului nu permite reutilizarea sau repunerea în circuitul comercial.

 

Politica Specifică de Retur:

  1. Produse Nesigilate: Returul și schimbul sunt posibile doar pentru produsele care nu au fost desigilate.
  2. Responsabilitate în Caz de Eroare: În situația în care greșeala ne aparține, costurile asociate returului vor fi suportate integral de către noi, iar soluții adecvate vor fi oferite consumatorului.

 

Procedura de Schimb de Produse în Cazul Comenzilor Eratice:

Pentru a facilita procesul de schimb și pentru a vă asigura că primiți exact ceea ce vă doriți, vă rugăm să urmați acești pași simpli:

  1. Plasare Nouă Comandă:
    • Accesați site-ul nostru, kafferoma.ro, și plasați o nouă comandă, selectând produsele corecte.
    • Pe pagina de finalizare a comenzii, în secțiunea “Note Comandă”, specificați cu atenție produsele pe care intenționați să le returnați, menționând că acestea sunt sigilate și în stare perfectă.
  2. Deducerea Valorii Produselor Returnate:
    • Vom verifica noua dvs. comandă și vom deduce valoarea produselor pe care le returnați de la costul total al comenzii noi.
  3. Plata Diferenței + Costul de Transport:
    • Dacă există o diferență de plată, veți plăti doar această diferență, plus o taxă de 20 de lei, care acoperă costul transportului dus-întors. Această taxă este destinată să vă faciliteze procesul de retur, asigurându-vă că nu sunteți nevoit să vă ocupați personal de expedierea produselor.
  4. Modalitatea de Transport:
    • Returul și schimbul de produse se vor realiza exclusiv prin intermediul curierului Cargus. Vă rugăm să rețineți că serviciul de schimb de colete nu este disponibil prin Easybox.
  5. Sumar al Procesului:
    • Plasați o nouă comandă specificând detaliile produselor de returnat în “Note Comandă”.
    • Verificăm comanda nouă și deducem valoarea produselor returnate.
    • Plătiți diferența (dacă există) și taxa de transport de 20 de lei.
    • Produsele vor fi colectate și returnate prin intermediul curierului Cargus.

Această procedură vizează să vă ofere o soluție eficientă și să vă evite deplasările pentru expedierea produselor. Pentru orice întrebări suplimentare sau clarificări, vă rugăm să ne contactați la telefon 0755.456.013 în timpul orelor de program sau prin e-mail la adresa info@kafferoma.ro.

Accesul la site

Societatea Vero Mol Caffe Srl garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal, pe acest site și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor societății Vero Mol Caffe Srl, fără acordul scris al acesteia.

Confidențialitatea datelor este de o importanță deosebită pentru Kafferoma și dorim să fim deschiși și transparenți în privința prelucrării datelor cu caracter personal. Prin urmare, avem o politică în care este definit modul de prelucrare și de protejare a datele dumneavoastră cu caracter personal. Conform cerinţelor Regulamentului general privind datele personale (GDPR) și ale legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice şi toate actele normative care reglementează aceste operațiuni, Vero Mol Caffe Srl are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi.

Cine este operatorul datelor cu caracter personal?
Compania românească, Vero Mol Caffe Srl (www.kafferoma.ro) este operatorul datelor cu caracter personal pe care ni le transmiteți și răspunde de datele dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu legislația aplicabilă privind protecția datelor.

Vero Mol Caffe Srl
Sediu – Laz, Str Principală, Nr 151, Jud Alba
Punct de lucru – Petresti, Str Valea Sebesului, Nr. 20, Jud Alba
România

Reg.Com: J01/845/2019

CIF: RO40973623

Unde vă stocăm datele?
Datele pe care le colectăm de la dumneavoastră sunt stocate în Spațiul Economic European (SEE).

Scopul colectării datelor este desfășurarea în condiții optime a serviciilor si produselor pe care vi le oferim.

Datele personale pe care le colectăm sunt cele pe care ni le furnizați în vederea accesului la serviciile noastre.

La modul general, colectăm și stocăm pe o perioadă nedeterminată și prelucrăm următoarele date cu caracter personal:

numele și prenumele dumneavoastră,
adresa (adresele) de e-mail,
adresa de corespondență
numărul de telefon pe care ni-l furnizați (de serviciu / personal).
IP
numarul comenzii
suma tranzacției
data tranzacției

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată de Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date şi abrogarea Directivei 95/46/CE , Kafferoma are obligația de a administra in condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.

Scopul colectării datelor este: informarea utilizatorilor / clienților (Cumparatorilor) privind situația contului lor de pe www.kafferoma.ro, informarea utilizatorilor/clienților privind evoluția și starea comenzilor, evaluarea produselor și serviciilor oferite, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmarire și monitorizare a vănzărilor și comportamentul consumatorului, cu scopul îmbunătățirii serviciilor oferite clienților. Înregistrarea unei comenzi se poate realiza doar prin acceptarea acestor termeni, iar aceasta presupune contactul telefonic pentru confirmarea comenzii, transmiterea de emailuri privind statusul comenzii pentru ca dumneavoastră sa fiți în permanență informați despre stadiul comenzilor înregistrate, sau ulterior pentru transmiterea de emailuri privind solicitarea de recenzii la produsele comandate.

Prin completarea datelor dvs. în formularul de creare de cont și/sau de Comandă declarați că acceptați necondiționat ca datele dvs. personale să fie incluse în baza de date a Kafferoma, și vă dați acordul expres și neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate nelimitat teritorial și/sau temporar de către Kafferoma, afiliații și colaboratorii acestora pentru desfășurarea și/sau derularea de către Kafferoma, afiliații și colaboratorii acestora de activități cum ar fi, dar fără a se limita la, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzîrilor și comportamentul consumatorului. De asemenea, vă dați acordul expres și neechivoc ca aceste date personale să poată fi transferate (cedate) de către Kafferoma atât afiliaților săi precum și altei/altor entități din țară sau străinatate.

Prin citirea prezentelor Termeni și Condiții ați luat la cunoștință faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Totodată, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. personale și de a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora.

Pe baza unei cereri scrise, vă puteți exercita, în mod gratuit, urmatoarele drepturi:
– să vi se confirme faptul că datele personale sunt sau nu prelucrate;
– să interveniți asupra datelor transmise;
– să vă opuneți prelucrării datelor pentru motive întemeiate și legitime legate de situația lor particulară
– să solicitați ștergerea datelor, cu excepția situațiilor prevăzute de lege
– să descărcați toate datele dumneavoastră

Astfel, Kafferoma.ro poate notifica utilizatorii/clienții privind ofertele curente prin newsletter, și poate trimite felicitări, cupoane cadou, solicitare de review-uri sau alte mesaje speciale.

Kafferoma.ro nu promovează SPAM-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul www.kafferoma.ro poate opta pentru ștergerea acesteia din baza noastră de date.
Informațiile pe care ni le furnizați vor fi utilizate în scopul pentru care le-ați furnizat, pentru a administra, a sprijini și a evalua serviciile noastre și a preîntâmpina încălcarea securității, a legii și a termenilor noștri contractuali.

De asemenea, Kafferoma poate furniza datele dumneavoastră cu caracter personal altor companii cu care se află in relații de parteneriat, dar numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare, după cum urmează: furnizori de servicii de servicii de marketing, curierat, servicii de plată  bancare, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a produselor și serviciilor noastre.
Informațiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi furnizate și către Parchet, Poliție, Instanțele Judecătorești și altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

Drepturile pe care le aveți în ceea ce privește datele dumneavoastră personale

În legatură cu prelucrarea datelor cu caracter personal în baza condițiilor specificate în Regulamentul privind protecția datelor la nivel european 679/2016 vă puteți exercita oricare dintre urmatoarele drepturi:

(1) Dreptul de acces la datele cu caracter personal

Vă permite să obțineți din partea noastră o confirmare a faptului că Kafferoma prelucrează sau nu date personale care vă privesc și ce astfel de date sunt prelucrate. În cazul în care datele cu caracter personal care vă privesc, nu sunt colectate de la dumneavoastră, orice informații disponibile privind sursa acestora, în cazurile în care nu avem o interdicție legală privind divulgarea sursei.

(2) Dreptul la rectificare

Presupune dreptul de a solicita rectificarea sau actualizarea datelor cu caracter personal inexacte sau incomplete care vă privesc sau completarea acestora, atunci când acestea sunt incomplete.

(3) Dreptul la ștergerea datelor sau „dreptul de a fi uitat”

Presupune dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal care vă privesc, în anumite circumstanțe, precum (i) datele personale nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate, (ii) datele dumneavoastrî au fost prelucrate ilegal, (iii) prelucrarea datelor a avut loc pe baza consimțământului dumneavoastră, iar acesta a fost retras. Aveți dreptul să ștergeți oricând orice date cu caracter personal prelucrate de Kafferoma, cu excepția următoarelor situații:

* aveți o solicitare nerezolvată la Serviciul Clienți;
* aveți o comandă deschisă care nu a fost încă expediată sau a fost parțial expediată;
* aveți o datorie neplătită la Kafferoma, indiferent de metoda de plată;
* dacă există bănuiala sau ați folosit serviciile noastre în mod abuziv în ultimii patru ani;
* cererea dumneavoastră de acordare de credit a fost respinsă în ultimele trei luni;
* dacă ați efectuat o achiziție, vă vom păstra datele cu caracter personal în legătură cu tranzacția dumneavoastră conform legislației de contabilitate.

(4) Dreptul de a vă retrage consimțământul

Consimțământul poate fi retras în orice moment, atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal care vă privesc a fost efectuată pe baza consimțământului dumneavoastră.

(5) Dreptul la restricționarea prelucrării

Presupune dreptul de a solicita și de a obține restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal care vă privesc, în anumite circumstanțe, precum (i) dumneavoastră contestați exactitatea datelor, pe perioada ce ne-ar permite verificarea exactității acelor date, (ii) datele dumneavoastră au fost prelucrate ilegal, iar dumneavoastră vă opuneți ștergerii acestora, solicitând restricționarea utilizării lor.

(6) Dreptul la portabilitatea datelor

Presupune dreptul de a primi datele cu caracter personal care vă privesc și pe care ni le-ați furnizat, cu dreptul de a le transmite unui alt operator, în cazul în care (i) prelucrarea datelor s-a efectuat fie în baza consimțământului dumneavoastră sau a contractului încheiat cu noi, iar prelucrarea datelor cu caracter personal s-a efectuat prin mijloace automate. Acest drept poate fi exercitat, numai în măsura în care prelucrarea datelor furnizate a fost efectuată exclusiv prin mijloace automate și doar acolo unde extragerea acestor date este fezabilă din punct de vedere al capacităților tehnice folosite de Operator.

(7) Dreptul la opoziție

Presupune ca, în orice moment, aveți dreptul de a vă opune, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor cu caracter personal în anumite circumstanțe, precum (i) prelucrarea a fost efectuată în interesul nostru legitim sau (ii) prelucrarea are drept scop marketingul direct, inclusiv crearea de profiluri pe baza respectivelor dispoziții.

(8) Dreptul de nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată a datelor dumneavoastră, inclusiv crearea de profiluri care produc efecte juridice sau care vă afecteaza semnificativ

Presupune că aveți dreptul de a solicita intervenție umană din partea Operatorului, de a vă exprima punctul de vedere și de a contesta decizia.

(9) Dreptul de a depune o plângere la noi și/sau la autoritatea competentă privind protecția datelor

(10) Dreptul de a vă adresa justiției

Pentru exercitarea acestor drepturi, precum și pentru întrebări suplimentare cu privire la această notificare sau în legătură cu utilizarea de către Kafferoma a datelor personale, vă rugăm să ne contactați alegând oricare din modalitățile de comunicare descrise mai jos, precizaând numele dumneavoastră, adresa poștală sau de e-mail (în funcție de modalitatea prin care doriți să comunicăm), numărul de telefon și scopul cererii.

Ne puteți contacta:

prin e-mail : info@kafferoma.ro;
printr-o cerere transmisă prin poștă la adresa: str. Principala 151, Petresti, Jud Alba;
telefonic : 0755.456.013